![]() |
Skulle vara tacksam för om man kunde få lite input på hur man bäst skriver sin sida/adress marknadsföringsmässigt för att folk lättast ska kunna läsa, ta in samt komma ihåg vad som står!
Ska göra en stor reklamblaffa på bilen i form av en dekal med min adress på sidan jag marknadsför, vilken av dessa bör jag välja? Nån kanske jobbar på reklambyrå här och kan komma med ytterliggare alternativ? hyp. ex. www.kallesbilar.se www.KallesBilar.se KallesBilar.se www.KallesBilar.se |
Tycker du ska köra på det tredje alternativet.
|
Håller med om tredje alternativet
Folk vet nog numera att xxx.se är en webbaddress Men komihåg att det då ska vara möjligt att nå ingångssidan även via http://kallesbilar.se |
3:e helt klart.
|
Personligen anser jag att webbadresser ska skrivas med gemener, sen om du har med www eller inte beror på hur mycket utrymme du har.
|
Ja, av utrymmesskäl samt förenkling så är ju alternativ 3 bra, Fredrik S du anser att man bör skriva med gemener är det för att förenkla läsandet? Tack för era synpunkter, ska beställa tryckning denna vecka så det får väl kanske bli alt 3.
KALLESBILAR.SE |
kallesbilar.se eller KALLESBILAR.SE tycker jag personligen.
|
Citat:
|
Jag jobbar med bildekorer och har väl hyffsad vana av just detta med webbadresser.
Oftast blir det snyggast med alternativ 3, helst då gemener KALLESBILAR.SE . Detta ser klart mer stilrent och proffsigt ut, än att kladda dit "www." före. |
Citat:
Citat:
Jag föreslår KallesBilar.se om du ska sätta det på en bil, det underlättar läsbarheten eftersom det blir enklare att "se" att det är två ord. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:20. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson