![]() |
Har suttit och kikat lite på Tres sida och kan nu konstatera att de saknar en mejladress dit man kan skicka frågor (exempelvis om iPhone kommer till deras sortiment). Antingen saknar de den helt, eller så har webmaster lyckats gömma den ordentligt. Är det inte väldigt konstigt att man väljer bort denna kommunikationsväg?
|
De vill väll att man ska ringa 020 333333
|
Hm, hittar ingen jag heller, mycket skumt :S
|
Det är lika svårt att hitta hotmails kontaktformulär..
|
Tre kommer inte att få iPhone eftersom iPhone stödjer inte Tre's simkort.
|
Citat:
Du kanske syftar på den äldre versionen av iphone. |
Tjo!
Jag har varit kund hos Tre säkert 3-4 år nu men tror aldrig jag hittat eller funnit någon slags e-post adress för kundtjäst ärenden och liknande. Jag finner det väldigt konstigt att man inte har denna service. Ett tag körde dom dock med något som var riktigt smart och det var sån där live support som man kunde använda sig av genom att klicka på en länk på webbsidan. Sen öppnades en chatt med kundtjäst. Riktigt smidigt och smart tycker jag. Känns som att dom borde bespara sig en del enklare saker om dom även använde sig av kundtjäst via epost? Skulle också vilja veta hur det blir med iPhone och Tre då den kunde vara ett trevligt tillskott i familjen. :) Mvh, Viper |
Viper:
Tre verkar väldigt stolta över sitt telefonnummer, så det är väl därför de vill att man ska ringa de :) Förövrigt hittar jag inte heller deras e-post kollade visserligen inte länge, spanade mest, men det borde ju vara lättåtkomligt (annars är det ju ingen nytta). Rörande Iphone så är det väl så att endast Telia får sälja, right? |
testa [email protected] ;)
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson