![]() |
[FONT=Arial][SIZE=1][COLOR=blue]
Kan någon som är väl insatt i ämnet förklara hur länkutbyte fungerar och vilka är de bästa siterna för det? Finns det någon site för länkutbyte just inom området datorer och datatillbehör? Almin |
|
Citat:
|
Jag vet ingen svensk sajt som håller på med det men har man en utländsk sajt så finns det här t.ex. http://value-exchange.sitesell.com/recommended4.html
|
jajja.se pysslar väl med sånt där.. fast sen kan jag juh inte påstå att dom gör nåt mer än det som du kan läsa dig till på wn.se's sidor..
dom kanske har några bra länksidor .. vad vet jag. har aldrig sett några dock? man tycker juh att ifall om dom hade ett par feta länksidor så borde dom dyka upp rätt så ofta.. men icke.. |
Adtrade.net är ju ett svenskt alternativ. Det går att rikta annonserna mot vissa typer av webbsidor, men deras system är inte särskillt bra byggt.
Det går ut på att du visar annoner på er sida och i utbyte får ni annonesplats på andras sidor. Ration är 1:2. Håller på att jobba med Adnet.se, och det ser ut att bli klart i Augusti. Semester och annat har försenat. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:58. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson