![]() |
Hej,
söker en enklare stationär PC med XP installerat (inkl licens). Användningsområdet är främst att se hur saker och ting tar sig ut i IE, samt enklare sysslor. Skärm finnes. Inga vrak eller hembyggen. Prisidé ca 1000 kr. Hämtas inom Stockholm. kontakt magnus :D askaner.com |
Du kan inte virtualisera en XP, istället?
|
Det kanske jag kan. Men jag kanske inte vill.
|
Har du några krav på processor eller dylikt? Eller vill du bara köpa en burk med XP?
|
Citat:
|
Jag har massor med fina maskiner liggandes, även bärbart. Kanske kan skicka till stockholm...
|
Jag har en dell dimension 2400. Intel Pentium 4 processor (tror den ligger på 2,2ghz eller 2,6 ghz).
CD- läsare (osäker på hastighet) ingår. Det sitter en dvd rw brännare i också om du är intresserad av den. Är viktigt att det följer med hårddisk? Hör av dig :) |
Kan säkert trolla fram någon maskin med xp oem klistermärke på.
HP/Compaq. Ifall du inte har skaffat redan så kan du dra iväg ett pm till mig. |
Citat:
|
Jag tänkte ifall han hade någon hårddisk liggandes, med tanke på att jag annars behöver kopiera, formatera och defragmentera. (Känns lite för jobbigt).
Jag har Xp original-skivan så borde inte vara något problem om han har en hårddisk. Men jag har mailat Magnus så får vi se vad han säger. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson