![]() |
Hejsan,
Har nu bestämt mig för att sälja mitt community som jag har arbetat med i över två år men tappade det roliga med sidan när jag skulle sjö sätta den. Jag säljer koden med ensam rätt dvs jag får inte heller använda de befintliga koder som finns. Om köparen är intresserad så får den även adressen som är med överlåtelse avgift. Köparen får sidan som den är. Om man vill så kan jag fortsätta programera den. Sidan har just nu en inriktning på Linköping. Om köparen fortfarande vill ha det så kan den få den kontakten som jag har med en fotograf. Men jag kan inte lova att han fortfarande hjälper er. Ni får sidan tom med andra ord så rensar jag databasen och tar bort alla bilder. Sidan är programmerad i ASP.NET 2.0 C# och med MySQL som databas. Adressen till sidan är http://www .llife .se/ Ni kan logga in med Demo / demo. Jag har inte gjort något admin system förutom att admin godkänner visningsbilderna och kan skicka nyhetsbrev. Frågor skickas via PM eller mail (t.sarjanen [a] llife.se), håll tråden ren enbart bud. Säljes som privatperson. Budgivningen kan starta på 5,000:-. Förbehåller mig rätten att inte sälja om buden blir för låga. Budgivningen slutar en vecka efter första budet har kommit. |
Webbhotellet strulat just nu därför inte sidan går att komma åt. De ska försöka lösa det idag. Vill också säga det att koden i sig är väl optimerad och bra gjord. Glömde även skriva att det finns admin system för att kunna lägga till evenemang. Om en ev köpare så kan jag lösa ett admin system för att lägga upp vimmelbilder och för att hantera användare.
Sedan så har jag också gjort så att användarna kan skapa en egen blogg. (användarnamn. llife. se). Det systemet följer också med. Eftersom att inga bud har kommit så sänker jag startbudet till 2,000:- |
www.llife.se/+http://llife.se/&hl=sv&ct=clnk&cd=1&gl=se]Google har cachat sidan, så det går att kolla på den där om man vill.[/url]
|
Citat:
|
Bud på 2,000:- har kommit via PM.
Kan även tillägga att F-skatt kan ordnas. Då är det budet + moms. Sedan så fungerar sidan nu igen. Budgivningen avslutas 3 juli 20:00 |
En liten fundering bara... varför tömmer du databasen?
Ligger inte en stor del av sidans värde i medlemmar och innehåll? :blink: |
Citat:
Databasen följer med om man köper hela hemsidan och inte bara koden. Känns ganska onödigt att sälja en databas om köparen har tänkt att göra ett community för skåne eller liknande.... |
Citat:
|
Det nuvarande budet är fortfarande 2 000 kr som är på tok för lågt. Budgivningen stänger idag 20:00.
Sätter även ett köp nu pris på 8 000 kr som kommer finnas även om sidan inte blir såld idag. Om kunden önskar så kan jag göra ett admin system så det blir lättare att hantera användare, vimmelbilder osv. |
snyggt community - ska ta en närmare titt på den ikväll
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson