![]() |
Jag undrar om någon här känner till e-health.se? Jag blev under dagen uppringd av en säljare. Enligt säljaren så är e-health.se Sveriges största hälsoshop efter Apoteket. De lagerför inga egna produkter, utan fungerar som en form av affililate-shop.
Erbjudandet som säljaren gav mig var på det hela taget ganska bra. Men jag har aldrig hört talas om e-health.se. Finns det någon här som har sålt sina produkter där? Någon som vet om det är en etablerad och seriösa sida? Enligt säljaren så kommer produkterna via e-health även att exponeras hos Expressen och MSN. Det låter som sagt mycket bra... men sånt prat har man ju hört förut. |
Sveriges största hälsoshop med ett resultat på minus 4 miljoner och en omsättning på 200.000 kr?
Tja.. man borde väl åtminståne bokföra nollresultat eller omsätta mer om man är "Sveriges största hälsoshop efter Apoteket". Men det kanske blir ändring nu iom en ny VD? ;) De kan ju iofs drivit sidan under ett annat bolag tidigare. |
Jag borde verkligen skaffa konto hos bolagsverket så att jag snabbt kan ladda ner årsredovisningar :).
En omsättning på 200k låter dock väldigt blygsamt. I så fall driver jag själv en shop som är mer än tio gånger så stor som deras :P . Men har de lyckats göra av med 4 miljoner så betyder det i alla fall att de är aktiva. Eftersom jag aldrig har hört talas om webbsidan så var min första tanke att det hela är luft och bluff. |
De är väldigt seriösa, just nu har de ads hos Euroads och betalar per klick. 1,81 kr/klick om jag inte minns fel - Väldigt bra ersättning alltså.
|
Dom finns på Double också och erbjuder 1kr/click.
|
Jag har hört talas om dem via min flickvän som blev erbjuden jobb som skribent inom hälsa.
Upplägget är bra iaf, sajten är imo inte så tilltalande men kan bli bra. |
Nu har kampanj på msn dragits igång! :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson