![]() |
Hej folks!
Jag har köpt ett community, www.stacken.net som jag tänkte satsa en del på, på den URLen kan ni se hur den såg ut när jag köpte den, och på stacken.webspel.nu kan ni ses hur utvecklingsarbetet går. Det jag skulle vilja ha lite feedback på är hur ni tycker att man rent designmässigt skulle kunna fräscha upp stacken.webspel.nu innan jag lanserar den, tar gärna emot all möjlig respons! Gärna synpunkter på funktionalitet och användarvänlighet också, men främst design! Tack på förhand! |
cod, lägg in så endast medlemmar kan skriva kommentarer.. för du får räkna med att folk kommer spamma med reklam och pr0n om någon hittar tillfället :D
|
sasserdude: jag har funderat över detta, och jag kan inte riktigt bestämma mig, än så länge när det finns få medlemmar känns det lite trist om bara de kan kommentera, vill ju ha så mycket användarinput som möjligt på sajten... samtidigt som den risken som du nämnde finns, det är dock inte möjligt att skriva in html-kod där, men visst kan folk skriva in skräp som inte bör finnas där... har kommit fram till att jag får utvärdera hur det fungerar efter att sajten är lanserad och körts ett tag...
|
Citat:
och det var ju på första sidan.. men du har rätt, låt sidan etableras först så kan du ju göra vad du känner passar bäst sen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson