![]() |
Jag har varit kund hos ProInet men jag vill säga upp mitt konto där, så jag skickade in en uppsägning för mer än en vecka sen nu och har inte fått någon bekräftelse på detta... men tiden gick, och det står att om man inte har fått bekräftelse efter 5 dagar ska man kontakta dom.
så jag kontaktade först supporten via mail och skulle ha svar senast igår klockan tio, enligt dom själva "Vår ambition är därför att du skall ha ett svar på ärendet innan Tue May 20 2008 10:00AM", men hitils har inget svar dykt upp så jag ringde till supporten men ingen svarade där heller. Hur ska man gå tillväga om man inte får någon bekräftelse på att webhotellet är uppsagt trots att man skickat in uppsägning? ska man tvingas ståut med webhotellet i ett år till? |
Åk till dom?
|
Citat:
|
Citat:
Uppsala :) |
Nån som kommer ihåg webhotellet 99kronor.com?
|
Citat:
|
Om du får en faktura så betala inte den, du har rätten på din sida.
|
Det räcker väl att du har sagt upp, via vanlig post..Det finns en blankett på proinet.se hemsida som skall användas.
Citat:
|
Det räcker i Proinets fall inte med att säga upp, de verkar ha hur mycket strul som helst så jag skulle nog vilja ha en bekräftelse.
|
Citat:
Jag skickade via vanlig post och jag använde den blanketten som finns på proinet (precis som det står i deras avtal) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:19. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson