![]() |
Hej!
Väldigt osäker på vart jag skulle lägga denna tråd så någon får gärna flytta den om den ligger bättre någon annanstans. Det är som så att jag skulle vilja ha fakta om resmål, land hotell osv till en resesida, då menar jag inte ett specifikt resmål utan många olika. Är det här någon information man kan få tag på eller något man måste skriva själv? Informationen ska vara på svenska. Informationen ska vara utformad på så sätt som i exempelvis en resebroschyr, den ska locka till resande. |
Ska det vara unik text som bara finns på din sida får du nog skriva den själv alt. betala någon annan för att skriva den.
|
Det behöver inte vara någon unik text utan kan vara någon typ "standard" text. Men jag vet inte om det finns något sånt? Tänkte om varje lands turistbyrå lagt upp tillgänglig information eller något.
|
Pröva att kontakta resebyråer och fråga om ett samarbete?
Dock så bör det vara en ganska stor site du har eller kommer bli. |
Engelsk information är lättare, men svensk blir nog svårt och inte omöjlig, om du skall ha den gratis eller till liten kostnad.
|
Citat:
|
Duplicate content är helt värdelöst och kommer göra att din sida inte får trafik av Google.
Tänkte bara inflika det om det inte är uppenbart. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson