WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Klistermärken. (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=2915)

Bouveng 2004-07-27 06:15

Jag vill trycka ett större antal klistermärken, utifrån digitalt original. I typ måtten 80x100mm. Screentryck, helst, 4 färg. Något tips på någon billig levernatör av denna tjänst mottages tacksamt.

Tack på förhand.

/Johan - ny här.

Kristofer 2004-07-27 09:53

Helt off-topic men eftersom du skriver att du är ny här och bedriver en större site vill jag tipsa om den här tråden angående nicknames. :)

Bouveng 2004-07-27 15:19

Jag var noga med att läsa alla regler här innan jag postade, och några regler om vilket nick/namn man fick ha eller inte kunde jag inte hitta. Jag tycker det är betydligt mer anonymt att heta Johan istället för gpyfsk (som dessutom är en förkortning för guppy/fisk). Är det så att någon admin eller moderator har problem med mitt nick, skicka ett PM.

Tobbe 2004-07-27 15:43

Citat:

Originally posted by gpyfsk@Jul 27 2004, 15:19
Jag var noga med att läsa alla regler här innan jag postade, och några regler om vilket nick/namn man fick ha eller inte kunde jag inte hitta. Jag tycker det är betydligt mer anonymt att heta Johan istället för gpyfsk (som dessutom är en förkortning för guppy/fisk). Är det så att någon admin eller moderator har problem med mitt nick, skicka ett PM.
Var nog inga problem på det sättet, mer om du kanske vill exponera ditt företagsnamn och/eller namn istället så att folk vet vem de talar med... :) Ungefär som att jag från början hette dm.se, därefter Cellsynt, och nu Tobbe :)

Inga problem med reglerna alltså, snarare en vänlig gest från från Kristofer..

Johan H 2004-07-27 15:53

Citat:

Ursprungligen postat av Tobbe
Citat:

Ursprungligen postat av gpyfsk

Var nog inga problem på det sättet, mer om du kanske vill exponera ditt företagsnamn och/eller namn istället så att folk vet vem de talar med... :) Ungefär som att jag från början hette dm.se, därefter Cellsynt, och nu Tobbe :)

Heter du inte björn? :ph34r:

Bouveng 2004-07-27 16:05

Citat:

Originally posted by Tobbe@Jul 27 2004, 15:43
Ungefär som att jag från början hette dm.se, därefter Cellsynt, och nu Tobbe :)

Ja, jag kan byta namn om det är viktigt. Är Johan ledigt? Eller Bouveng? Jag heter Johan Bouveng, och jag har ALDRIG förespråkat anonymitet på internet, då det inte existerar alls. Det är inte så att jag försöker dölja mig bakom mitt nickname. :rolleyes:

Men jag kan byta, om någon berättar hur jag gör så.

Jacob 2004-07-27 16:43

www.katarinatryck.se
Nu hittar jag inget om screen-dekaler men vet att de tryckt sådana tidigare. Då till relativt lågt pris men vad jag hört inte särskilt kvicka med leveranserna. Hör av dig till dem och se.

Om du vill komma riktigt billigt undan och kan tänka dig svart-vita klistermärken i storlek 63x92 mm kan jag rekomendera www.stickers.se. Min erfarenhet är att de är väldigt service minded. Rekommenderas som lågprisalternativ.

Predrag 2004-07-27 21:31

Jag vill också ändra mitt namn, men fick aldrig nåt svar sist om hur jag gör det.

Mvh
Predrag

Mario 2004-07-27 21:49

Pm'a Mats t ex.

Jens 2004-07-27 21:57

Skicka ett PM till mej så ordnar jag det. Både Mats & Thomas har semester.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson