![]() |
Mitt webbhotell hos Surftown löper ut om 10 dagar.
Tycker Du att jag ska gå över till Binero eller stanna hos Surftown? |
Beror väl på om du är nöjd med Surftown eller inte?
|
Halvt, mejlen är ofta inte tillgänglig vilket är jävligt jobbigt. Samma med servrarna till siterna ibland funkar de inte :S
|
Varför väljer du isf Binero istället?
Sverige är fullt med webbhotell, men om du har en orsak till att välja Binero istället för Surftown så är det kanske bättre att byta. |
Citat:
Surftown är ok för kärringar som vill ha en sida om sin katt,inget för kommersiella projekt. Skriver av egen erfarenhet. ;) |
Finns väl flera "riktiga" webhotell, nu behövs väl bara en anledning varför Binero är det bästa i det här fallet.
|
Jag sa upp mitt surftown förra veckan.
|
Citat:
|
Om du inte trivs med Surftown så ska du byta, Binero är nog ett enormt hopp i kvalitet jämfört med Surftown. Själv skulle jag nog överväga Oderland istället, har läst nästan bara tagit del av positiva intryck av dem.
|
Hade för något år sedan ett konto hos Surftown, var hyfsat nöjd men kan ju inte jämföra med dagsläget och din situation. Tycker du om kontrollpanelen (H-Sphere) kan du byta till Serverplatsen som använder likadan. Är något av ett prislyft jämfört med Surftown men du får i alla fall vad du betalar för. Säger jag av egen erfarenhet.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson