![]() |
Citat:
Vi hade inte heller några problem att rycka söta domäner första tiden, det var när populäriteten steg och massor med reg-försök skulle göras varje natt det blev slafsigt då vi inte skiljde på en bra och dålig domän i försöken. |
Citat:
Men jag har dock en ganska stark känsla av att det från flera håll kommer nya snaptjänster ganska snart, så det ska bli intressant att se hur pass bra Snapback.se står sig mot dessa. Men än så länge ser det ju lovande ut för Emil och Posse! Riktigt kul att "vanliga dödliga" har möjlighet att "discha" NN på fingrarna vad gäller bättre domännamn - grattis! |
Citat:
Well, nog med offtopic nu, har framfört min åsikt om att det var lite lumpet skrivet. |
Citat:
|
Citat:
Typ om 6mån... innan de tycker jag, som sagt, att det var ett lumpet påhopp. All credz för att dom drar igång en tjänst och fokuserar på en domänmarknad där dessa tjänster behövs, de säger jag absolut ingenting om. Detta kan vi diskutera i en annan tråd... |
Så tråden delad så slipper vi smutsa ner emils tråd med dynga.
Håll er på mattan... |
Citat:
|
Mja Decibel jag förstår inte riktigt hur du kan jämföra på det sätt du gör - era stora antal lyckade snapregistreringar skedde (rätta mig om jag har fel) under tiden då det inte var straffbart att spamma ner .SE med requester och därmed lägga konkurrenternas requester på kö bakom sina egna (därmed påstår jag inte att det var så ni lyckades).
Men att jämföra den tiden med de regler som nu gäller kan ju inte göras korrekt. Sen kan jag ha en personlig åsikt om att det både är direkt osmakligt att du som ansvarig för det kollapsade JX-systemet sitter här som moderator och försvarar systemet, medan du totalt ignorerar att betala tillbaka deponerade pengar till alla oss lurade kunder, struntar i att svara på mail, struntar i att skicka utlovad status; du skrev 16 jan Citat:
|
Du har PM, ett infomail gick ut, flertalet på wn har fått det.
Jag bemöter inte enskilda saker online, därav har jag inte och kommer inte göra det i fortsättningen heller. Nu var det diskussion om hurvida JX är sämre/bättre rent tekniskt på förmågan att snappa domäner, inget annat. Personligen tror jag snapback.se mycket väl kan utvecklas till en stor och välfungerande tjänst, inga tvivel, men att efter 1-2 dagar säga att det är bättre än något annat, utan att ha jämfört antal domäner, kunder, reg-försök, systemens uppbyggnad, tillvägagångssätt och framförallt lyckade registreringar av antal försök, så bör man nog akta sig för att flagga en "vinnare". Dessutom finns inte ens jx snapback kvar i drift (inte i vår ägo iallafall). |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson