WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Köp & Sälj (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Layout säljes (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=28368)

ratbert 2008-04-04 12:21

Layout säljes
Pris: Bud
Kan fås som PSD eller komplett webbsida.

http://www.milkbarsystems.com/blah/greenclean.jpg

ratbert 2008-04-04 12:59

Kan tillägga att den givetvis går att få i andra färger om så önskas.

eliasson 2008-04-04 18:18

Det är lite dumt att skriva "demo" över hela bilden när man faktiskt kan återskapa layouten helt och hållet, utan "demo" texten då sidan inte har några konkreta bilder :)
Visst, det är lite extra arbete men för en som älskar att plagera/sno designer så är det lätt gjort ;)

ratbert 2008-04-04 18:56

Citat:

Originally posted by eliasson@Apr 4 2008, 18:18
Det är lite dumt att skriva "demo" över hela bilden när man faktiskt kan återskapa layouten helt och hållet, utan "demo" texten då sidan inte har några konkreta bilder :)
Visst, det är lite extra arbete men för en som älskar att plagera/sno designer så är det lätt gjort ;)

Tack för att du poängterar det uppenbara. Har du ett bud eller bara för mycket tid?

saflund 2008-04-04 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av ratbert
Citat:

Ursprungligen postat av eliasson

Tack för att du poängterar det uppenbara. Har du ett bud eller bara för mycket tid?

:lol:

rhdf 2008-04-04 21:51

inte för att vara sån, men jag knåpade ihop en liknande layout för en vecka eller 2 sedan på ca 5 min när jag inte hade nåt att göra.

Skulle väl tänka mig att betala max 200:- för en sån där layout, kanske 500 för en vettigt kodad html till

ratbert 2008-04-04 23:04

Citat:

Originally posted by rhdf@Apr 4 2008, 21:51
inte för att vara sån, men jag knåpade ihop en liknande layout för en vecka eller 2 sedan på ca 5 min när jag inte hade nåt att göra.
Skulle väl tänka mig att betala max 200:- för en sån där layout, kanske 500 för en vettigt kodad html till

Men kära jistanes, jag har inte vänt mig till dig specifikt, kan du inte tänka dig att någon där ute skulle kunna vara intresserad utan att vara så über1337 som du som kan göra en sådan design på fem minuter? Lägg ner de sura kommentarerna, är ni inte intresserade så spunka inte ner tråden tack!

350kr har lagts via pm

boena 2008-04-05 12:05

Citat:

Citat:

Det är lite dumt att skriva demo över hela bilden när man faktiskt kan återskapa layouten helt och hållet, utan demo texten då sidan inte har några konkreta bilder
Visst, det är lite extra arbete men för en som älskar att plagera/sno designer så är det lätt gjort

Hahaha helt klockren kommentar :D

En fråga angående topp-menyn. Är den ren xHTML + CSS eller är Javascript inblandat?

eliasson 2008-04-05 14:15

Citat:

Citat:

Det är lite dumt att skriva demo över hela bilden när man faktiskt kan återskapa layouten helt och hållet, utan demo texten då sidan inte har några konkreta bilder
Visst, det är lite extra arbete men för en som älskar att plagera/sno designer så är det lätt gjort

Mycket tid.

Thir13teen 2008-04-05 14:34

Citat:

Citat:

Originally posted by -ratbert@Apr 4 2008, 18:56
Citat:

Mycket tid.

Haha, gillar uppriktigheten!! B)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson