![]() |
Behöver en sida med medlemskap och uppladningsfunktion av bilder, både via nätet och mobil. Dem gamla vanliga funktionerna som topplista och kommentarer. Sidan skall vara stilren och enkel, med "senast uppladdade"-galleri på förstasidan.
Pris diskuteras med eventuell säljare. PM om du har något intressant. |
Förstår inte riktigt. Är det "Bilddagbok's" kopia du är ute efter eller snyggast.se koncept?
|
Ska vi tala kopior så är jag ute efter något i stil med pixbox.se eller fotoalbumet.se. Alltså, möjlighet för medlemmar att ladda upp bilder och sedan presentera dessa i olika album and so on...
|
Jag har fotoalbumet.se och om jag ska tipsa om lösningar så är CeleronDudes galleri det bästa för det du vill ha.
Tyvärr släpper han inte de senaste versionerna publikt längre så multiuploaden suger. Har dammsugit marknaden på bra script men det finns inga så det blev till att koda själv :( |
Ah, tack för tipset ztream! Ska genast ta en titt och se om jag kan göra mig användning av det.
När jag ändå har dig på tråden kan jag passa på att rikta ett litet tack till dig. Det var nämligen du, din blogg och fotoalbumet.se som fick inspirationsbägaren att rinna över så jag fick lust att ge mig på denna lilla idé jag har! :D |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson