allstars |
2008-03-25 14:48 |
Hejsan.
Jag har skrivit in i min kalender att jag skall på en föreläsning om e-butiker ( är själv utvecklare) i Göteborg den 11 April.
MEN jag har helt tappat bort ytterligare uppgifter om detta. Jag hittar inget i min mailbox och vid något tillfälle ringde Hogia mig ( tror att de var med i det hela) och ställde någon fråga, men jag avhyste killen för att jag var upptagen just då.
Jag hittar inget på Hogias hemsida så frågan är; är det någon som kan delge mig mer info om detta? Tidpunkt och plats, till exempel?!
Tack på förhand,
Jonas
----------------------------------------------------------------------
Edit:
Nu hittade jag det.
Citat:
Välkommen till frukostmöte!
E-handel, kundbearbetning, fakturering och bokföring
Vill du snabbt komma igång och/eller växla upp effektiviteten i ditt företag är detta seminarium en möjlighet som du inte skall missa.
Seminariet handlar om hur du kan ta ett steg vidare i din jakt på lönsamhet, ökad försäljning, minskade kostnader och ökad effektivitet. Konkret handlar det om hur du bygger upp en effektiv, utvecklingsbar och självsäljande e-handel, om bra verktyg och metoder för att skaffa och behålla kunder, om användarvänlig fakturering och bokföring som hjälper dig att hålla koll på utgifter och intäkter.
Seminariet är helt gratis, och i det priset ingår en god frukostmacka och goda möjligheter att träffa andra entreprenörer som håller på att etablera och utveck la sina företag.
Datum för seminariet
Stockholm: Fredagen den 4 april 2008
Scandic Sergel Plaza
Brunkebergstorg 9
Telefon: 08-517 263 00
Göteborg: Fredagen den 11 april 2008
Elite Park Avenue Hotel
Kungsportsavenyn 36-38
Telefon: 031-727 10 00
Malmö: Fredagen den 18 april 2008
S:t Gertrud Ko nferens
Östergatan 7b