![]() |
Jag är ute efter CPM banners till min sida, hittade några på http://www.clickxchange.com/ de har massvis av affilate-program men jag har aldrig hört något om de, är det nån här som kör med de eller vet något om de?
Jag är ute efter CPM banners, och det är en nystartad sida, så det är kanske inte så många ställen som accepterar CPM då, men är det nån som vet något annat ställe? det är 125x125 eller 468x60 som jag är på jakt efter. |
Har tidigare haft en engelskspråkig sajt där jag använt mig av Linkshare, CJ samt Clickxchange. Clickxchange är helt okej, men tyvärr så har det allt förmånga skumma småsajter och inga riktiga kanonsajter.
|
Citat:
|
Dom betalar, ordet kladd får du nog förklara vad du menar med.
|
ClickXchange är i min mening, otroligt oseriösa.
Och det är, som MissDomain säger, annonsörerna är skumma! Men även när jag äntligen hade tjänat så mycket pengar, att jag skulle få pengar av dem, så krånglade de satan med utbetalningen. Sen helt plötsligt blev jag avstängd. När jag frågade om vilken anledning, så fanns där ingen anledning! Och därefter så vägrade de att svara på alla e-mail jag skickade till dem! |
Citat:
|
Du gör nog rätt i att leta upp något annat alternativ.
Program som först godkänt mig valde, innan jag kommit upp i utbetalningsgräns, att stänga av mig från deras program. Vilket gjorde att de pengar jag tjänat in försvann. Som tidigare sagt är det mest skumma annonsörer som inte går att lita på. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:37. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson