![]() |
Hej.
Jag ska till att börja med, säga att jag inte är helt säker på om jag vill sälja sidan eller inte. Beror helt på vilken prisklass det hela hamnar på. Jag känner att det är lika bra att vara ärlig med det, istället för att smussla med det. Hursomhelst. Jag har kört igång en sportsida kallad Sporttabbar .se. Med inriktning sporttabbar då förståss. Det enklaste är om ni själva går in på sidan och kikar, för att få en aning om vad det hanldar om. Jag la upp sidan i början av Februari / slutet av Januari (inte helt säker.) Och sidan har 70 unika besökare / dagen i snitt. Utan någon som helst marknadsföring. Finns som du säkert förstår inga pengar i dagsläget, (förutom det lilla man får in via Google-annonser.) Men jag är väldigt säker på att sidan kan byggas ut till någonting riktigt stort och framgångsrikt om den hamnar i rätt händer. Har ni frågor är det bara att ställa dom, jag svarar! Så vad säger ni? Ska vi starta bud på 400:- ? |
Är intresserad, har du några "egna" filmer är kommer allt från youtube?
Hur många medlemmar har du? Kan du visa nån statistik? |
Alla filmer som finns på sidan är från Youtube. Självklart kan man lägga upp egna filmer direkt på servern. Men det är ju en kostnadsfråga.
Möjligheten att kunna registrera sig kom upp för ca 2-3 veckor sen, och tyvärr verkar det inte ligga i intresse för medlemmarna att registrera sig. Har 10 medlemar exkl Adminkontot. Kan man locka besökarna med någonting spec när dom registrerar sig så ska det nog bli många flera medlemmar. Jag ska försöka få fram en statistik under dagen! |
Om det är något man ska registrera sig för då bör det väll vara för att lägga upp egna filmer som skulle kunna öppna upp en hel del dörrar (tips till den eventuellt nya ägaren)
|
Möjligheten att lägga upp egna filmer finns ju redan som registrerad medlem. Eller var det på ett annat sätt du menade?
|
Synd att sidan är i php. Gillar konceptet men kodar själv bara i asp.net så det hade varit en klar fördel. Men ska fundera på det ändå.
|
Jag bjuder 1 500
|
Har du någon skärmdump eller liknande från google så vi/jag kan se unika besökare per dag?
|
Citat:
|
När börjar&slutar auktionen?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:24. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson