![]() |
Tjenare!
Har en arkadsajt med "erotiska" spel på engelska, just nu kör jag någon affiliatehistoria för adult friendfinder, ger dock ytterst få cent. Är det någon som känner till något bättre alternativ? Om ni är nyfikna på sajten är URL adult-flash-games-online.com. Har ändå 100+ unika om dagen, så några kronor borde man ju kunna omsätta det i tycker man. Hade gärna velat kunna köra adsense, men som jag förstått det är det inte tillåtet med erotiska sajter på adsense. |
har hört folk som lyckats med http://www.affil.se/affiliate/visa-a...ovies.207.html
beror dock vartifrån folket kommer, såklart på torrentastic.com lyckades jag dock bättre med aff (testat cams.com, smsmovies, tshirthell.com) |
Citat:
|
Alright.. finns det något så enkelt och seriöst som Google Adsense?
|
Med 100 unika på en webbsida med onlinespel för vuxna så kan du förmodligen inte förvänta dig mer än några cent om dagen. Men kolla om du kan hitta någon annonsering som faktiskt intresserar dina besökare. Har sett att liknande sidor som den du driver har reklam för 3d-sexgames.com. De har garanterat ett affiliateprogram som du kan anmäla dig till.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson