![]() |
Tjena!
Är det någon här som har riktigt bra och Roliga Förslag på Menyn Namn samt under menyn namn? Så som vi har nu är Min Sida: Presentation Gästbok Dagbok Kompisar Inställningar Medlemmar: Medlemslista Sök Medlemmar Mest Aktiv Blogg Dagböcker Grattis Forum/Chat: Klotterplank Forum Chat Allmänt: Ja som ni ser så är dom ju tråkiga och är som alla andra, så är det någon här som har Bra tips på vad man kan döpa om dom? så det låter ROLIGT |
Förslagsvis så tar du bara ett namn ovan och sedan skriver du bara en massa förslag på det namnet utan att bry dig om hur tokigt det kan bli. Förhoppningsvis så kommer du då på ett bra namn. Det gäller bara att få igång hjärnan vilket inte sker om du bara tittar på namnen. Lek ordentligt!
|
Ok, jag spånar lite snabbt...
Min Sida -> Jag Presentation -> Det här är jag Gästbok -> Besöksvägg Dagbok -> Min blogg Kompisar -> Polare (eller Vänner) Inställningar Medlemmar Medlemslista -> Alla medlemmar Sök Medlemmar Mest Aktiv Blogg -> Bloggar Dagböcker -> ? Grattis Forum/Chat -> Diskussioner (eller Surr) Klotterplank -> Lapptäcket Forum Chat Allmänt: Säkert inte många av mina förslag som är bra, men hoppas något passar eller kan inspirera vidare. Som du ser så förstod jag inte skillnaden mellan dagbok och blogg. Behövs både och? Ett tips är att ha någon form av tema så slipper du det tråkiga ordet medlem. Om du t ex kör pirat-tema så är alla "pirater" istället för medlemmar. Du kan också hitta på ett helt nytt ord t ex att medlemmarna är minispunkisar eller nåt. Sorry att jag inte kommer på något bättre exempel. Lycka till! |
Det med piratTeman var inte så dåligt faktiskt:) Du har inga förslag på namn innom pirater man kan ha:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson