![]() |
Jag bjuder härmed ut webbplatsen www.toppenlankar.se till försäljning.
Köparen står för alla eventuella kostnader i samband med överföringen. Utgångsbud: 500 kr Auktionen pågår till och med söndagen 24/2 kl 22.00 Försäljningen görs av mig som privatperson |
Har du nån inkomst?
|
Marginellt får jag väl säga. Google-intäkter kan man inte räkna med en enkel banner i footern. Jag hade tidigare en prisjakt-banner via affiliator som gav 60-70 kr per månad, så omkring en tusenlapp på året skulle jag säga totalt.
|
800 kronor bjudet
|
ah. Jag fattade inte först att det var antal exponeringar och inte klick det handlade om på indexsidan...
vad är det för databas som används? |
Citat:
"Powered by Aardvark Topsites PHP 5.2.0" om du googlar på det så får du nog fram en del om scriptet och databas. |
Tillägg i auktionen: Nu ingår även IDN-motsvarigheten som en bonus, dvs domänen toppenlänkar.se ingår också. Så grattis till ponting som just nu har högsta budet.
|
Pga att jag har fått in ett par stycken köp nu-bud kommer auktionen att avslutas i förtid, närmare bestämt idag måndagen den 18/2 kl 18:00.
Det finns alltså ingen anledning att lägga fler bud på den här auktionen. |
Jaha! och inte får man veta heller vad dom andra gett för bud och är ett datum lagt så skall det gälla! mycket fult gjort! inte öppet och ärligt gjort. hört talats om fair?? nehej!! :( :(
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:31. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson