WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Moderatorer på WN (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=26967)

iTell 2008-02-07 14:41

Hej,

Jag gjorde ett inlägg under "Förmedling av jobb och tjänster" på dagen igår, men det har fortfarande inte kommit ut?
Det följde reglerna mycket väl.

Vet ni om det brukar ta tid, annars har det kanske försvunnit på vägen?

Nicklas 2008-02-07 14:46

Jag har fixat dessa nu!

tartareandesire 2008-02-07 15:36

Citat:

Originally posted by iTell@Feb 7 2008, 15:41
Hej,
Jag gjorde ett inlägg under Förmedling av jobb och tjänster på dagen igår, men det har fortfarande inte kommit ut?

Inlägg i "Förmedling av jobb och tjänster" kontrolleras alltid innan de kommer ut och ibland tar det några dagar....

jomper 2008-02-07 15:40

Tyvärr är ju det här inte en kommersiell tjänst och ingen av moderatorerna det som heltidsjobb. Då är det i mina ögon helt förklarligt att det tar nån dag eller två-tre innan sådant blir gjort.

pokerstjärna 2008-02-07 15:48

Citat:

Originally posted by jomper@Feb 7 2008, 16:40
Tyvärr är ju det här inte en kommersiell tjänst och ingen av moderatorerna det som heltidsjobb. Då är det i mina ögon helt förklarligt att det tar nån dag eller två-tre innan sådant blir gjort.
Helt rätt, jag har väntat upp till en vecka ibland, men det är lugnt!
har man bråttom får man annonsera på arbetsförmedlingen eller monster :)

Leon 2008-02-07 20:43

Fasst å andra sidan så tar bor bort inlägg VÄLDIGT fort som inte "passar deras ögon"
Även om dom är helt standard..

tartareandesire 2008-02-07 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av pokerstjärna
Citat:

Ursprungligen postat av jomper

Helt rätt, jag har väntat upp till en vecka ibland, men det är lugnt
har man bråttom får man annonsera på arbetsförmedlingen eller monster

Nackdelen med AF är att man får väldigt många svar och de flesta är inte så roliga....

Sludent 2008-02-07 22:12

Arbetsförmedlingen är tyvärr inget att hänga i julgranen, 90% av svaren är från folk som inte vill ha jobbet eller har den kompetensen som efterfrågas, utan är tillsagda av Arbetsförmedlingen att söka det.

mynameisfredrik 2008-02-07 22:37

Citat:

Originally posted by iTell@Feb 7 2008, 15:41
Hej,
Jag gjorde ett inlägg under Förmedling av jobb och tjänster på dagen igår, men det har fortfarande inte kommit ut?

Denna tråd hadde passat bättre som pm till någon Moderatorer på sidan eller ägaren av den. Iallafal så kan det ta tid, låt dom arbeta i lungn och ro så kommer den. lyckatill iallafal och välkommen hit

jonny 2008-02-07 22:53

Citat:

Originally posted by Leon@Feb 7 2008, 21:43
Fasst å andra sidan så tar bor bort inlägg VÄLDIGT fort som inte passar deras ögon
Även om dom är helt standard..

Jo, förmdeling av tjänster är väl inte den avdelning jag tycker är roligast att läsa direkt. Sen är det svårt att se vad som väntar på att bli godkänt också.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson