![]() |
Skrev igår men de togs bort, jag anar varför, därför kommer de ej att namnges som har vissa obekväma ord i sig ;)..
nu till de som jag tycker ni ska regga, fettisdag vart reggat igår, var nog min förtjänst :) varldsrekord.se samla alla världsrekord på en sida, praktiskt för endel.. johnholmes.se lägg upp alla hans videor där.. knasig.nu vet ej vad som ska va där.. hataaktier.se forum för de som misslyckas med aktieaffärer kanske.. |
Tar lite flera
köpdomän.nu kopdoman.se hatausa.se alskausa.se hataalla.se usamabinladen.se jag är inte hatisk av mig, men de är ju lediga ;) |
kommer lite mera, vet att ni väntar febrilt;)
sagornasvarld.se dumlekola.se valvaka.nu allaresmal.se resobjekt.se satanshelvete.se svordomslexikon.se |
allakomiker.se där kan ni lägga upp videor på alla komiker i sverige samt kontaktuppgifter om man vill ha tag på de för ett uppträdande..Samt fixa så folk kan betygsätta komikerna.. skulle nog bli en bra sida tror jag :)
vill ni ha flera så måste ni säga till, annars ger jag upp nu .. |
tjaffs.se
reaggy.se stavas väl annorlunda men det duger :) dumhuvud.se ingvarkamprad.se den kan ni bli tät på, gör en dum sida så kanske kamprad öppnar ikeas lilla plånbok ;) |
Jag fortsätter, tror någon kan skapa lite sidor av dessa domäner, jag har tydligen för mycket fritid.
varulager.se krascher.se krascha.se kundnummer.se arsrapporter.se |
tror nog den här tråden också komemr tas bort
|
Citat:
|
Vad är poängen med tråden? Har jag missat nåt? :D
|
poängen är att ni ska regga dessa och göra bra sidor av de, jag har ej tid..:D
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:05. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson