![]() |
Sitter och fnular på en logga för mail samt fakturautskick, det blir en enklare
variant för att få det så stilrent som möjligt. MEN sen har jag en logga som skall placeras på hemsidan och den är byggd på en bild, nu är frågan skall jag skippa den grafiska loggan och ha samma som till fakturering och mail eller kan man köra 2 olika? <_< |
du kan väl göra 5 olika om du vill, det är ingen som säger att du inte får. Klart du kan ha mer avancerad logga på webben än på papper, bra dock om de är lika varandra så man känner igen den.
|
Citat:
|
Jo det är just det som stör mig lite ha ha, har en logga som passar bra till sidan men inte för fakturor, brevutskick osv,
Sen skapade jag en som passade bra för dessa ändamål med, men dom har ingen gemensam identitet känns det som ;-( så jag får nog ta fram en logga som går ihop med både hemsidan och fakturor m.m |
De flesta företag av större kaliber iaf har väl logotyper gjorda för alla möjliga ändamål. Det kan innebära att den snygga färgloggan ibland är gråskala, svart-vit, vit-svart (inverterad) eller lagd på färgad platta, elle you name it! Företag skulle få svårt att skicka fax om de inte fick ha sin logga i svat-vit etc... :)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:28. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson