WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Allmänt (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Kartor på en hemsida, tips? (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=2635)

jaha 2004-06-28 16:40

Hej!

Jag skulle vilja lägga upp en karta på en sida för att beskriva vart ett företag ligger, typ så som eniro har. Undrar om ni vet några gratistjänster för företagssidor

Tack för svar =)

MVH
Anders

Tobbe 2004-06-28 17:21

Uppge din info i din användarprofil.

Argument som "vill inte uppge här" håller inte, då får du också låta bli att posta inlägg. Vänligen korrigera detta snarast.

Mvh, Tobias

jaha 2004-06-28 18:48

öhhh??? okej... men någon som har svar på frågan? trodde det här var ett forum där man kunda fråga saker o få svar... =(

Mats 2004-06-28 18:56

Citat:

öhhh??? okej... men någon som har svar på frågan? trodde det här var ett forum där man kunda fråga saker o få svar... =(
Självklart kan du delta på WN och fråga och få svar på dina frågor.
Det är som Tobbe skrev bara att fylla i din profil som reglerna säger, hur svårt kan det vara?

// Mats

ZN 2004-06-28 19:15

Varför har han blivit godkänd till att kunna posta om han inte fyllt i profilen?
Eller har jag missförstått att ni måste godkänna folk för att dom ska kunna posta?

jaha 2004-06-28 19:25

okej... jag måste ha missat något... jag reggade mig här för ca 1 år sedan... glömde bort forumet o har inte varit här sedan dess. Trodde det bara var att använda det som ett vanligt forum. Jag får väl ta o läsa reglerna, men det känns ju lite kostigt att det inte går att fråga i ett forum. Detta kanske är fel forum för mig... känns lite artificiell stämning...

Mats 2004-06-28 19:26

Citat:

Varför har han blivit godkänd till att kunna posta om han inte fyllt i profilen?
Eller har jag missförstått att ni måste godkänna folk för att dom ska kunna posta?

Om du kollar i hans profil så ser du att han blev registrerad: 21-February 04 och då hade vi inte dragit igång det. (tror jag)

// Mats

Mats 2004-06-28 19:29

Citat:

känns lite artificiell stämning...
Inte alls, det är bara så att vi hade massor av "skitpostningar" under en period och då bestämde vi oss för att göra något åt det och då blev det lite enkla regeländringar.

F.ö tycker jag att tråden spårat ur lite och kommit från ämnet, fyll i din profil så raderar jag svaren om detta med profilen så kan vi fortsätta diskutera det som var tänkt från början.

// Mats

Jacob 2004-06-28 21:06

Som sagt är det en mycket trevlig stämning här på WN - reglerna är till för att hålla ordning och reda.
Nåja, för att besvara din fråga; jag vet inte om det finns några gratis karttjänster. Däremot finns det en uppsjö med företag som säljer kartor.

WebMazter 2004-06-28 21:33

Det kan ju vara svårt med copyright ibland... kanske... ;)
Du kan ju alltid kopiera "egna kartor" i olika förstoringar
för att sen koda in dem på din hemsida på lämpligt sätt.

MVH: WebMazter :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson