![]() |
Hejsan!
Någon mer än jag som har problem med att firefox kraschar här på forumet när man försöker byta sida på forumtrådar? Jag har Visual Studio installerat men har inaktiverat JIT-debuggern, men får ändå upp ett felmeddelande av den att ett ohanterat exeption har uppstått och efter det så stängs ff ner. Finns det några kända problem med att använda Visual Studio och FF samtidigt? Någon annan med Visual Studio och FF som kan surfa runt i forumet och se om de får samma problem? |
Jag har samma problem m senaste FF (2.0.0.11) på Win XP. Dock kör jag inte Visual studio. För mig ser det ut som om FF kraschar då annonserna till höger dyker upp, kanske en gång på tio.
|
Jag har också det problemet. FF dör både med Win XP och Win Vista. Det sker inte alltför ofta, men det uppstår ibland när annonserna på höger sida laddas.
|
Har du Firebug aktiverad, så lägg till wn på listan över "icke godkända webbplatser"
|
allstars tips verkar hjälpa för min del. Det tackar jag så hemskt mycket för :)
sidenote: Vad är det som gör att firebug inte går ihop med just dessa annonser, för jag antar att det är dem som ställer till det. Och borde det inte visa sig på fler sidor än bara wn? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson