![]() |
Hej WN,
Vänligen ge oss all möjlig kritik över våran webbplats Studio9 Systems. All kritik välkomnas. Adress: http://www.s9.se Med vänliga hälsningar, Johan Eliasson |
Den var väldigt fräsh.
Det enda jag kan komma på att jag själv tänkte på var att textfärgen kanske borde vara lite, lite ljusare. Dock inget jag är säker på. |
Citat:
Vi syftar inte bara på kritik vad det gäller den grafiska profilen, utan också uppbyggnaden av diverse texter och hur vi försöker fokusera/fånga kundens intresse, just då genom de uppdateringar vi gjort. Men tack för att du poängterade det - inget som vi försöker krypa under stolen med. |
Tycker den känns alldeles för ihoptryckt. Sen är det inte så bra att använda bilder för navigation, och ännu sämre att inte ha title- eller alt-attributen på antingen länkarna eller bilderna.
Slopa bilder som länkar, utnyttja utrymmet lite bättre, sen blir det snyggt. :) |
Lite otydlig text kanske för de som inte har så bra syn men annars var det snyggt och prydligt. Håller med om att kan se lite hoptryckt ut också.
|
Citat:
Citat:
Någon som observerade några gramatiska stavfel då jag faktiskt var otroligt trött när jag skrev det, men det kan ju ha gått bra ändå ;-) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson