![]() |
Som annonsör då..... Jag har frågat TD 2 gånger faktiskt om jag som annonsör kan gå in och kolla vad t.ex. mina konkurrenter erbjuder sajterna på TD.....Och de har sagt ja det kan man 2 gånger.
Men jag har sökt och sökt och letat och letat, alldeles förkrånligt och förmycket funktioner upplever jag TD som... Nu orkar jag inte längre, kan någon guida mig? <_< |
Ett simpelt förslag är att du skapar ett affiliatekonto och loggar in med det. Då kan du direkt se vad annonsörerna erbjuder. :)
|
www .tradedoubler.se/pan/getReport2?report=ProgramOverview
eller kan du kolla på länken ovan. Så behöver du inte änns vara partner. |
Citat:
|
Besökaren handlar eller utför något annat, såsom fylla i sitt namn i en intresseanmälan (kallas "lead").
|
Citat:
Antingen köper kunden då blir det alltså en "sales", men om kunden bara "bokar" vanligt utan betalar blir det alltså en lead? |
Det beror på hur resebyrån definierar "lead".
Det kan exempelvis vara per värvad ny medlem eller en charterförfrågan. Om du tar en titt i informationen om affliateprogrammet så löser det sig nog :) |
Jag hade nog klassat själva bokningen som en "sale" eftersom personen i fråga köper något.
En signup till nyhetsbrev, sista minuten tips etc är i mina ögon ett "lead". |
Citat:
Då är det bara nyhetsbrev.. :) |
Citat:
Hojta till när du kört igång med TD & ge oss andra lite feedback! |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson