![]() |
Tjenare.
Märkte häromdagen när jag skulle peka om min domän att enom.se var nere. Jag köpte domänen när det var smartdomain.com som höll i dom men för några år sedan så gick dom i konkurs och enom.se tog över. Har fungerat helt smärtfritt sedan dess men nu går det alltså inte att komma åt sidan för att varesig peka om domänen till andra DNSer, och det går inte att ändra i deras standard dnser heller. Någon som också har domäner där eller bara vet vad det är som händer? mvh |
enom.se? Är det inte enom.com
|
Gick man in på enom.se innan så blev man skickad till enom.com , så det är nog enom.com som du skall till.
|
ah, se på fan jag kunde visst logga in på enom.com. Jag använde mig alltid av enom.se vilket skickade en vidare till web.domansupport.com vilken verkar vara nere nu. Dom kanske fasade ut något gammalt system. Tack för hjälpen iaf, ska nog tänka till lite bättre nästa gång.
|
Skulle mer tro att du använt dej av någon som använder eNom's reseller program. Gissar att du brukade hamna på en sida som denna smartdomain.se
|
Citat:
Till att börja med så gick inte Smartdomain.se i konkurs, smartdomain såldes till domansupport som sedan blev nya Smartdomain. Du kan kontakta dem enligt kontaktuppgifterna här nedan ifall det är så att du inte kommer åt ditt domännamn: http://www.smartdomain.se/aboutus.asp mvh ;) |
Citat:
|
Alla som inte är resellers för enom kan logga in på www.enomcentral.com
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson