![]() |
Jag har kollat runt lite efter en bra WYSIWYG editor.. Har kollat på FCK Editor och TinyMce men tycker dessa är alldeles för stora osv..
Det jag söker är en smidig och enkel editor som är lätt att modifiera efter egna behov.. Den ska ha stöd för bilduppladdning och de vanliga textredigeringsmöjliheterna. Någon som har erfarenheter på området? |
Kan DevEdit vara något för dig?
http://www.interspire.com/devedit/ |
Eftersom du inte vill ha ett stort så ska jag kanske inte rekommendera Microsoft Visual Web developer, som annars är riktigt bra.
Ett av de absolut bästa i mitt tycke är Antenna Web Design Studio som du hittar på Stormdance.net om det ev. kan vara något som passar dig. |
Citat:
|
Citat:
Citat:
Citat:
Jag är tacksam för alla svar jag kan få :-) |
Samma med tinymce, man väljer i den vad som ska vara implementerat. Jag tror, om du inte tycker nån av de två duger så är det göra eget bättre som gäller. Tex tinymce är mkt bättre än allt annat jag sett i liknande väg.
|
open WYSIWYG är liten och enkel editor, finns på openwebware.com. Jag använder den för en blogg applikation och den fungerar bra.
/Mikael |
WYMEditor kanske kan va något?
wymeditor.org |
Citat:
Om du bara vill höra vad det skulle kunna kosta så skicka ett PM så kan vi gå över vad du behöver så jag kan förklara situationen för Interspire och förhandla om ett bra pris. |
TinyMCE är faktiskt otroligt enkelt att använda. Inte alls så svårt som det kan verka. För att få igång den behöver du inte göra något allls. Från samma företag har du också en filemanager (Den kostar dock typ 30 Dollar). Det gör att du lätt kan inkludera bilder exempelvis och ladda upp saker. Jag kör den på vårt intranet i ett CMS jag byggt, kom igång på bara några dagar.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson