![]() |
När, var, hur?
|
Ebay fungerar smidigt.
Betalade totala summan 3700kr inkl frakt. Värt att notera: Upplåst och 0min taltid. |
Funderar på att införskaffa mig en iPhone, tror dom kan vara nice.
Någon som har en och vill dela med sig av sina erfarenheter med denna telefon? |
Citat:
Citat:
Nackdel är väl att den inte har 3G eller MMS stöd. |
Har haft min i runt en månad nu och har egentligen ingenting att klaga på ;) Älskar den helt enkelt!
Använder du ipod mycket så är det ett självklart köp, brukar mest använda den till det, och telefon då givetvis. Just att surfa är lättare från en laptop men är man i nöd, så funkar webbläsaren riktigt bra. En annan funktion är pdfviewer som jag börjat använda det senaste. Trevligt att sitta å läsa eböcker på spårvagnen eller liknande. Köp en helt enkelt, för 3600:- från ebay, som jag betalade, så är det ett grymt köp. Ha de bra! |
Har en polare vars flickvän precis var i USA och köpte en iPhone till honom för 2600kr. Lekte runt med den häromdagen och man blir lite mållös. Den är helt sjukt bra. Håller på att leta efter möjligheter att importera en själv :)
|
Jag skall över dit i slutet av månaden - skall jag köpa några till er Göteborgare? :)
|
Har haft min i två månader snart, och är hur nöjd som helst. Det enda jag saknar är 3G. iPhone är den tveklöst bästa mobila surfenheten någonsin, men utan tillgång till Wifi är det segare än koda att surfa. När det kommer en 3G version kommer jag köpa den direkt.
En trevlig nyhet för er som funderar på att köpa en är att det nu otroligt mycket enklare att aktivera, jailbreaka och låsa upp telefonen än vad det var jag när jag skaffa min och man var tvungen att logga in med SSH och härja, nu behöver man inte ens tillgång till en dator. http://www.hacktheiphone.com/111/iphone_step_1.html En mindre rolig nyheter är att det idag kommer en ny firmware (1.1.2) iom . lanseringen av iPhone i England och Tyskland. I denna uppdatering är TIF buggen i Safari tilltäppt (mm.), så ett nytt sätt att aktivera den måste hittas på. Bra att känna till om man planerar att köpa sig en. För att följa hur det utvecklar sig så rekommenderar jag Dev Teams sida http://iphone.fiveforty.net/wiki/index.php...title=Main_Page |
Om du inte vill importera så kan du handla ifrån ifun punkt se. Där har dom, dock är det dyrare än om du tar in den själv.
Men å andra sidan får du dom Rev som man vill ha. |
Det är väl olagligt att köpa av annan en icke CE märkt telefon i EU?
Privatimport är ok. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson