WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   statistik loopia (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=24695)

biokonsult 2007-10-29 00:11

tog erbjudande om 1kr domän hos loopia .... skulle koppla till statistik , 300kr per namn :o det är ju hur mycket som helst snart kanske man har 10sidor som kommer att ha sparsamt med trafik och inkomster... vad kan man göra finns det nått enkelt statistik program att installera ?

fy va snål jag känner mig B)

billigare att flytta skiten till annat hotell finns det nått som inte har blivit kontaktat av skattemyndigheten :wacko:

weetabix 2007-10-29 00:14

google analytics är riktigt bra, då behöver du heller inte krångla med loggfiler osv om du nu bestämmer dig för att flytta din webbplats.

biokonsult 2007-10-29 00:30

Citat:

Originally posted by weetabix@Oct 29 2007, 01:14
google analytics är riktigt bra, då behöver du heller inte krångla med loggfiler osv om du nu bestämmer dig för att flytta din webbplats.
går det ej att koppla till loopia ?

weetabix 2007-10-29 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av biokonsult
Citat:

Ursprungligen postat av weetabix

går det ej att koppla till loopia ?

det går utmärkt att koppla till vilken sida som helst då det inte ligger på webbhotellet, kör på det.

htiawe 2007-10-29 01:40

Google Analytics är kung!

Det går att koppla till vilken sida som helst, bara du kan editera koden. :)
Jag kör det på några siter inklusive ett forum och då slipper du dels Loopias löjliga kostnader samt att det inte blir lika stor belastning på maksinen för din del.

analytics.google.com

biokonsult 2007-10-29 11:00

oki tack! ni lyckas övertala mig så nu e jag kund där.... B)

klein 2007-10-30 06:59

Citat:

Originally posted by biokonsult@Oct 29 2007, 01:11
tog erbjudande om 1kr domän hos loopia .... skulle koppla till statistik , 300kr per namn :o det är ju hur mycket som helst snart kanske man har 10sidor som kommer att ha sparsamt med trafik och inkomster... vad kan man göra finns det nått enkelt statistik program att installera ?

fy va snål jag känner mig B)

billigare att flytta skiten till annat hotell finns det nått som inte har blivit kontaktat av skattemyndigheten :wacko:

Var tro du? Det man förlora på gungorna , tar man ingen på karusellerna.. Att folk inte lär sej, det finns inga gratis webhotell som är bra..

tordaasen 2007-10-30 09:58

Man betalar för det man får :)

1kr = :(
100kr = :)

biokonsult 2007-10-30 09:59

verkar funka bra goolge "statistiken" alltså :)

kolla runt men hitta inge live statistik finns det ?

biokonsult 2007-10-30 10:04

alltså priset är aldrig avgörande ... att betala 1kr och sen bli lurad på 300kr är nått som kommer att slå tillbaka på dom själva....

psykologiskt så kan man betala 500kr istället på nån annat ställe ....

tycker kampanjen är idiotisk 50% rabbat hade gett lika mycket om inte mera ... <_<

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson