![]() |
Säljer sidbyte.se. Trafik- banner- och textannons bytar tjänst.
bygger på ventrino scriptet. Stadigt ökande kundtillströmning, mellan 4-10 om dagen. statistik just nu: Total Members 638 -------------------------------------------------------------------------------- Surfs Today 145 Yesterday Surfs 585 Average Surfs 489 Current Surfers 1 Total URLS 549 -------------------------------------------------------------------------------- Banner Displays Today 9595 Banner Displays Yesterday 14009 Banner Displays Average 7144 Total Banners 149 -------------------------------------------------------------------------------- Text Displays Today 2708 Text Displays Yesterday 5221 Text Displays Average 10289 Total Texts 258 Inkomster mellan 50-400/månad, finns betydligt mer att göra här. webhotell: patrikweb Överlåtelse avgift betalas av köparen. OBS! Det här är en auktion, utgångspris 10 000kr. Alla bud läggs i tråden. Auktionen avslutas Fredag den 26 oktober 2007 kl 14.00 Förbehåller mig rätten att behålla sidan! Vill helst inte då jag fått jobb där jag är borta från Sverige 10 veckor i stöten. |
kompleterande info:
Pr 3 Pagestrenght 3 enligt SEOmoz Inlänkar till domän: 2540 Technorati länkar: 57 del.icio.us länkar: 3 Svensk alexa ranking: 8599 |
Men har du inte fått den sålt i en annan tråd?
|
härligt att du hänger med..... *L*
ville bara ha mina sidor värderade då och gick inte med på budet som lades |
inkomst upp till 400kr per månad och utgångspris 10 000kr.. Tar alltså 25 månader att tjäna in pengarna igen, om nu sidan håller sig på den inkomsten i framtiden och inte tappar.
Hoppas du får den såld :) |
Hur kan du ha ratio på 1:1 och att man trots det kan köpa trafik?
Var genereras den extra trafiken från? |
Citat:
Citat:
|
Fortfarande inget vettigt bud.........
nu har sidan dessutom Pr4 Auktionen fortsätter fram till onsdag 31/10 -07 |
oki sista dagen den här sidan är ute för försäljning....
bud?!? |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson