![]() |
Hej
Jag har kikat på Quick.Cart och opencart men ingen av dom fungerar bra och det är alldeles för mycket jobb att modifiera dom. Tittar nu på Bluemists lösning (E-handel Start) för 350 spänn i månaden Shoppen kommer inehålla runt 50 produkter så det borde fungera Men jag har några frågor som är enklare att få svar på här än via mejl ( vill höra lite dåliga saker också ) # "En installationskostnad på 595 kr tillkommer. Alla priser visas exkl. moms." WTF! :o ? jag är inte helt tom när det gäller datorer, jag kan installera själv.... Varför denna kostnad? # Man kan uppenbarligen designa sin shopp (eleven och buxus här på forumet) men hur funkar det? Om man inte får installera själv så får man väl inte tillgång till filerna? Tacksam för hjälp //Erik |
Du hyr ju butiken så äger källkoden gör du ju inte. Ändringar i själva layouten på butiken görs direkt i administrationen.
Kostnaden på 595:- är ju för att han installerar den. Se det som en startkostnad, något som många butiker använder sig av. Skillnaden är att Mikael har gett startkostnaden namnet installationskostnad istället. Du har ju dock full tillgång till filerna sedan så fort shopen är installerad. |
Så jag kan alltså ändra hela designen utan att behöva pilla med CSS?
direkt från admin delen? Det låter lite för bra för att vara sant... Men om Bluemist går i konken... kan jag fortfarande driva min butik som vanligt? Det har ju varit en massa snack i diverse trådar om att "inte köpa färdigt" där man inte har tillgång till koden |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson