![]() |
Idag finns många domänregistratörer som erbjuder domäner till vettiga priser, men vilka av dem har ett vettigt användargränssnitt också? Som t.ex. erbjuder en smidig möjlighet att registrera flera domäner på en gång, och som inte håller på och skapar upp nya användarid:n hela tiden. Många fungerar ju bra för en enda domän en enda gång, men mindre bra för ovanstående. Av de jag hittade vid en snabbsökning så är Active24 bäst, men det säger eg mer om kvalitén på de övriga siterna då Active24s tjänst i ärlighetens namn är ganska dålig den också jämfört med hur det borde vara. DomainInfo har jag för mig har ett ganska vettigt system, men deras priser är ju rena skämtet nu för tiden.
/pJ |
Använder själv Loopia för de flesta av mina domänregistreringar och tycker att deras gränssnitt blivit riktigt bra sen de gjorde det möjligt att söka på flera namn på samma gång och regga flera domäner i samma "manöver".
|
Citat:
/pJ |
Citat:
/pJ |
De disk. som varit uppe kring bindningstider har väl handlat om webbhotellet och inte för domäner?
Man måste nog ha ett (gratis) DNS konto och göra sökningen när man är inloggad för att kunna söka på flera namn på samma gång. |
Citat:
/pJ |
Citat:
|
Citat:
|
NameISP har ett trevligt system, men de subventionerar ju inte domänerna som Loopia, Binero och Crystone...
|
Citat:
/pJ |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:08. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson