![]() |
Hej! Feedback mottages tacksamt för http://www.modetoppen.se . En digg-klon riktat mot modebloggar och modemagasin.
Frågan är dels tekniskt inriktad men skulle även behöva tips på hur man kan locka en så egocentrerad publik som modebloggarna. Vi har våra idéer, men fler behövs... |
Citat:
Annars tycker jag att det ser fint ut, dock ligger sökboxen lite konstigt i FF 2. |
Första gången jag sett en svensk digg som inte är värdelös. Smart att ni nischar er.
Tekniskt sett blir loggan lite utdragen i min gamla IE. |
2 bifogad(e) fil(er)
Lite utrdragen? :)
Attachar en screenshot, kan vara att jag har tre skärmar också vem vet... |
Jag underdrev lite ;)
|
Det första jag tänkte på när jag läste om sidan var.. smart, varför kom jag inte på det själv? Innovativt med en nischad digg. Nu gäller det bara att ni gör ett bra grundjobb med toppbloggarna så är ni hemma. Funkar det bra är det bara att ni slänger upp en Schulmantoppen.se med ;).
|
Tycker det ser mycket bra ut. Att ni nischat er kommer troligen att hjälpa er.
Kul att ni fått lite medial uppmärksamhet också. Läste precis på dagensmedia.se och har redan sett en hel del bloggar som bloggat om projektet. //Andreas |
Tack! Modebloggarna är dock som sagt väldigt egocentriska och svårflörtade ;). Men vi har fått fin kontakt med en del halvstora bloggar, hoppas på att det ska funka.
Vi får igång en widget (och många sådana fler kommer senare) inom kort också - förhoppningsvis kan den ge en del trafik och uppmärksamhet till sajten under lång tid framöver. Market.se har också skrivit om den nu :) - http://www.market.se/ArticlePages/200708/0...icaf083.dbp.asp |
widgetsen ser riktigt bra ut!
Sidan kanske är lite väl enligt pliggsstandardmall, ni skulle nog vinna på att diferentiera utseendet lite... Smart med så hård nischning, kanske är vad som krävs för att det ska bli liv i en svensk digg-klon! |
Riktigt bra,
allting är 10/10. Helt klart. Finns bara en liten detalj, att på förstasidan när du håller musen över "diggsen" så måste man hålla musen över siffran och inte boxen. Vilket kan vara lite småirriterande. Annars, wow! Lyckad sida ;) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson