![]() |
Vet inte om mitt inlägg passar under "sömotorpositionering", om inte, feel free to move me.
I alla fall. Tänkte lite på hur pass negativt det är att ha två ingångar till en verksamhet med två olika målgrupper. Vad jag menar är sidor liknande jmedata.se där man innan i alla fall hade en ingång för butikspriser och en för webbpriser. Vad säger sökmotorerna om detta, och vad säger ni som besökare om detta? Bra eller dåligt? Jag vill nämligen också lösa ett projekt jag jobbar på på detta viset (helt annat område iofs) men är lite osäker på hur det kommer uppfattas. |
Sökmotorerna har inga åsikter om detta, de kommer ju att indexera det content som du vill skall vara sökbar. Så för en sökmotor är det bara en ingång.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:06. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson