![]() |
Ny här, Hallå !
Undrar bara vad man kan göra med Karlar.se och hur man ska hitta rätt USP. Funderade på en dejting sajt ungefär som WealthyMen.com. Men då krävs det resurser vilket är svårt och tidskrävande. Har också tänkt på kläder men det känns inte som det är prioritet ett för män att köpa kläder på internet. Vanligtvis är jag ganska bra på att hitta rätt vinkel men jag har verkligen fastnat med det här domännamnet. :unsure: |
Låt kvinnor skriva av sig om män - som en blogg. Sedan kan du ju ha omröstningar om hur den ideala mannen ska vara. Rikta dig helt till kvinnor. Tänk tjejsnack, kvinnor på lunchen, tanter på symöte.
|
Citat:
|
Eller kanske något i stil med manligt.net?
Internet kryllar av olika modesajter för kvinnor, webmasters verkar tro att män inte vill se bra ut. Nog för att vi inte lägger lika mycket tid på vårat utseende, men utbudet är pinsamt. Annars tycker jag HenSods förslag låter bra. |
Jag har ett annat förslag: Ett bildgalleri eller en sida för "riktiga karlar" det kan behövas i metrosexualitetens tidevarv.
Snus, flanellskjortor, brandmän och skogshuggare för hela slanten. :-D Kasta upp ett coppermine-galleri t.ex. och undersök marknaden, det är förhoppningsvis inte bara jag som är trött på "girlie-men". |
Tack för alla bra inlägg, verkligen något att fundera på. Super bra förslag som jag tror skulle fungera. Ska ta och undersöka dem och sedan ser vi vad det blir.
Tack, Tack |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson