![]() |
Jo, jag har sökt men jag kan inte hitta tråden. Kan inte heller komma på vad datorn heter...
Det finns en tråd om en riktigt liten dator som jag tror är svensktillverkad. Någon som känner igen vad jag menar och kan tipsa om var jag hittar tråden/webbplatsen? ...eller kanske det finns andra bra tips på lågprestanda-dator i mikroformat..? |
|
Jepp! Tack!
|
Någon som har erfarenhet?
|
Tyvärr inte, skulle också gärna veta mer om den även om jag tycker några av datorerna från SDL systems verkar intressantare.
|
Jag har precis fått hem en. Men har inte installerat en disk i den ännu. Ska göra det under veckan är tanken.
|
Citat:
|
Jag använder en sådan hemma på 320gb.
Jag tycker att den fungerar riktigt smidigt. Jag fick min i våras och är jättenöjd med den så här långt! Riktigt smidigt att kunna ha igång en liten linux-burk hemma, utan att den tar varken mycket plats eller låter! Man ska inte köpa den med förhoppning om att få en fullfjädrad server hemma, utan snarare se den som en nätverksdisk som råkar kunna göra fruktansvärt mycket! Den har trots allt endast 200mhz processor och 128mb ram. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:34. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson