![]() |
Jag jobbar som sjutton nu med att få ut min site till allmänheten utan dyra annonskostnader och undrar nu om någon kan vara intresserad av att byta länkar med mig för några månader?
Kontaktannonser i forumformat är det jag skall försöka mig på och jag oerhört tacksam om det finns några stycken som vill "annonsera" hos mig ett tag. Forumet är som sagt nytt som bara den, men vi har en del besökare redan och det ökar för varje dag... ...bara de ville regga sig också. :rolleyes: |
Jag är ingen expert på SEO, men kanske kan det vara bra att renodla. Det finns mängder med platser för att köpa, byta och sälja. Inrikta dig på dejtingen istället; det tror jag ger mer.
|
Ingen expert jag heller, inte på det här iaf. ,-)
Drog till med en liten annonsavdelning bara för att kanske locka in/ha kvar eventuella medlemmar. Skulle någon få för sig att bara regga sig för att annonsera om grejer, så må det vara hänt. Med våra "priser" så blir det bra mycket billigare än både Tradera och Blocket om man har många grejer. B) Huvudsaken i hela forumet är och kommer alltid att vara, kontaktannonserna. _____ Ingen som inte orkar vara singel längre? ,-P |
Citat:
Det kan ju fungera för nyfikna personer som bara måste regga sig för att se vad som finns.. sen om dom blir besvikna på att det är tomt är väl en annan sak :P Tilägg: Kanske lite tidigt att börja snacka om medlemsavgifter, som jag inte tror skulle ge valuta för pengarna, och alla befintliga medlemmar skulle nog sticka direkt.. 10-20 kronor per månad högst isåfall, När du väl fått en drös med medlemmar så kan det vara lönt att tänka på avgifter tycker jag iaf. |
Blockera inlägg för icke registrerade och ta betalt för att regga sig tycker jag låter som riktigt dumma idéer, om det inte handlar om porr.
Se till att forumet är sökmotoroptimerat, var själv aktiv, lägg in i så många länkkataloger du bara kan, se till att relevanta trådar skapas. |
Citat:
Blockera, Vad jag menade var att helt enkelt "du måste logga in för att ta del av siten" liknande. som många många forum har, inget konstigt med det (?) Normalt tar dejting sajter betalt från sina medlemmar på 1 eller annat sätt, Vare sig det handlar om att få dom tuffa ikonerna som man kan skicka som inlägg, eller om det ren avgift för att få vistas där, alternativt svara på inlägg. Dessutom hjälper det till att solla bort johan-ålder-14 år som tycker om att leka tjej eller bara rent förstöra för andra.. Kanske är kul, men att betala för det är mindre kul för honom och kan fungerade som avskräckande då han hellre lägger sin veckopeng på en påse gott & blandat. |
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Mitt förlsag är att lägga till sig i länkkataloger, tipsa vänner och bekanta, kanske ha någon tävling för att dra folk mm, alternativt försöka få någon tidning att skriva om en genom att göra något som tidningen har intresse av att skriva om. Man kan ju köra google-annonser också, köper man relevanta sökord så vet man att den som söker faktiskt är intresserad av ämnet det gäller. |
Citat:
kan ju ha fel. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson