Citat:
Ursprungligen postat av patrik_v
Tack för dina trevliga ord Cos, jag är nog inte ensammen. Skulle tro att dom flesta här köper en ledig domän för att kunna tjäna pengar på den senare, skulle jag iaf tro, nu vet jag dock inte om det är så. men men.. kunskaper? jo det har jag som utbildad spel/webbprogrammerare. Ider hade jag bara inga. Tack iaf för dom andra snabba svaren jag fått av er andra.
|
Jag mena inte att du var en gam om du uppfattade det så...;) Men men.
Edit (bara liiite text till): Jag tror inte att dom flesta köper domäner här för att dagen börja jaga kunder för att sälja den till dom. MEN, det var inte de förra inlägget var inte riktat åt dig, utan som kritik åt förslaget att sälja den på en gång. Gör någonting vettigt av den!
Citat:
Originally posted by -j0han@Jul 1 2007, 16:42
Cos: Ska man börja resonera som dig så är det bara att lägga ner allt. Det finns mycket utav allt på internet verkar det som..
|
Ja det finns det verkligen! Bara en massa skräp. Det är så irriterande när man sitter och formar ett nytt projekt, kommer på ett riktigt pang-namn så de skriker om de och vips så är domänen länkad till en porrsajt när man egentligen skulle ha domänen till att göra en webbyrå. Eeeh... logik? Nej.
Personligen sitter jag inte och håller på några av mina domäner. Finns det inget att göra med den, så låter jag tiden gå ut för den. Visst, kommer det någon och vill köpa domänen av mig så säger jag inte nej precis... Men skulle aldrig få för mig att surfa runt och leta efter företag som jag tror kan ha nytta av den och sälja den för en dyr krona Blubb.
Citat:
Ursprungligen postat av Akeera
Gör ett enkelt dartspel i flash, där man ska träffa bullseye.
|
Eller nått fps spel i flash :) Visst, finns mycke av de med...(!) Men dedikera den till wn.
|