![]() |
Skulle vara kul att få lite feedback på regga.se:s nya design.
Mycket tid har inte lagts på sidan. Dock kommer en hel del del saker ske senare i år eller till nästa år om tiden räcker till ... Men det som försökts göra nu är att sätta ett tydigt fokus på .se domäner i karantän samt enkelhet. Ser gärna fram emot tips. |
Syggt! Jag gillar det. Enkel och ren!
/Rebecca |
Hyffsat snyggt faktist. Gillar dock inte att det står "SöK" och inte "sök" eller "SÖK" bara. Sen själva logon ser lite knasig ut med först "REGGA" och sen ett hyffsat stort mellanrum och som kommer .SE med en större text storlek.
|
iofs så kan jag förstå en poäng med att ha .se stort och fetare - då det är .se adresser man ska regga/kolla via den sidan..
så för mig står det inte "regga.se" i rubriken utan just "regga punkt-se" |
Vad är upp med det gröna? Borde vara snyggare med ljusblått, t.ex. WN-ljusblått. Känns lite pressad mot toppen av sidan också.
|
Var försvann möjligheten att begränsa sökningen till ett visst antal tecken i ett domännamn?
|
Tack för de synpunkterna jag fått än så länge. Mycket bra.
Har bara lagt 2-3 timmar bara på designen ... skall försöka lägga mer tid på det ... så jag håller med ang. loggan ex. Den är inte alls bra. |
Citat:
Men jag skall ha det i åtanke ... |
om man uppdaterar så ser man att
1. regga och .se har blivit lika stora, lite slarvigt att inte fixa det 2. Testar med att ha "sök" i bara gemener. 3. dragit ner allt 20px så det inte blir så pressat mot toppen av sidan 4. Grönt får vara kvar, så sjukt mycket sidor som bygger på den blå tonen 5. Vi har fixat att man kan begränsa sökningen med antal tecken. |
Tittar man på större listor som genereras efter sök så verkar det som dina funktioner för att visa eller importera domäner inte fungerar riktigt, då det finns en del domäner i listan som antingen är avhugna eller saknar domänändelsen.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson