![]() |
Har ett problem med office, har en orginal skiva och försökte nu installera om hela office då den började krångla. Installationen gick bra men nu säger den att jag redan använt min nyckel och att programmet kommer tt sluta fungera när jag startat om den 30 ggr till.
Vad gör man nu? ska jag köpa en ny skiva? eller går det att köpa en licens till bara? Jag har tidigare registrerat det. David |
Du ringer support ;)
|
Samma sak hände mig för 1-2 år sen, då jag ringde jag till Microsoft och beställde en ny licens. Har för mig att den gick på runt 500-1000 kr.
Eller så kan du ju ta o lägga till några tusenlappar och slå till på nya Office 2007. Rekommenderas starkt! :) |
Du får förmodligen nobben när du gör det över Internet men du borde få möjlighet att ringa ett telenr. Ring det och följ instruktionerna så kommer det att fungera. (Utgår från att du har en skarp licens).
|
Man skall väl inte behöva betala en ny licens bara för at man installerar om programmet?
Om du ringer supporten så får du ett nytt nummer t.o.m. via talsvar har jag för mig. Knappa in detta nummer och du är på G igen.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson