![]() |
Hejsan!
Såg i statistiken över idag på min sida att inte mindre än 1500 besökt den idag, normalt ligger det på en runt 300st, jag undrar hur det kan ha blivigt en sån explotion av besökare idag? Kan det vara någon sida som nämnt min eller tidning eller liknande? Eller är det helt enkelt ett fel, men om det är det måste det bero på nått annat än räknarna då jag har 2 st, flest besök har kommigt direkt utan refer från någon annan sida också. Om nån tidning har skrivigt om sidan borde dom väl ha kontaktat en först kanske? |
sällan dom kontaktar sidan dom skriver om först.. inte första gången någons sida får en mängd trafik plöstligt efter att blivit nämnd på t.ex aftonbladet.se
|
Okej, det är ju kul om det har hänt, vilket det nästan måste ha gjort, men att en tidning skulle gjort det med min sida tycker jag verkar helt otroligt i sådana fall.
|
Det är väl bara att tacka och ta emot, man får ju hoppas att några av dom blir återkommande besökare med.
|
Ja exakt, skulle vara intressant bara att få veta vartifrån alla kom :)
|
det är inte så att nån kör hotlinks mot din sida då? dvs länkar till material på din sida men visar det på sin egen server
Hade det bekymret en gång på en sida |
Citat:
|
Blev chockad själv i går när jag kollade statistiken på en av mina arkadportaler, en refferer som hade skickat över 3000 unika besökare på två dagar. Normalt så har sidan runt 1000 i månaden så det var ju tacksamt.
//Andreas |
Citat:
|
även jag har haft ett liknande fall.. Efter att min sida kommit med på google sökmotor så steg ju givetvis besökantalet från 150 till ca. 200. När jag började med Google Adsense (deras tjäna penagr på din site-grej) så ökade plötsligt besökantalet till ca 1000. Samtliga 800 kom från google..
Märkligt måste säga.. Har i dag ca. 300 besökare.. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:01. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson