![]() |
Kollar på bredband åt päronen och med tanke på att Tele 2 och Glocalnet är de enda vettiga, trots att de kör med samma prissättning, funderar jag på hur Tele 2:s trådlösa modem Thomson 585 fungerar med NETGEAR Wireless USB 2.0 Adapter.
Någon som har testat? Hur är Thomson 585? |
tele2 och glocal enda vettiga? Jag kör BBB och dom är enligt mig de enda vettiga..
|
Telia är det enda vettiga. Inga problem alls i snart 10 år.
Min polare har iaf inga problem med Thomson 585. |
Va? Glocalnet? Skojar du eller?
Enligt mig är Telia, de enda vettiga med hyffsat bra priser. http://www.telia.se/images/MO_BBoRouter_0330.png Om du nu inte gillar Telia av någon dålig anledning, så testa BBB. > Läs annars mer på alltombredband.se! mvh |
igen.. BBB, 100Mb hem och 10Mb ut - 320:-
vet ingen som slår det priset - och absolut inga bekymmer alls |
kolla tdc också! (ww.tdc.se)
Jag har telia hemma och det är såååå grymmt har alltid den fart jag betalar för. de går nästa alldrig under! + att det går snabbt att koppla in. TDC går också gansksa snabbt och är sjukt billiga (28 bmit för 199kr) |
TDC ska ju sälja sina ADSL kunder.. så får väl se vilka som köper den..
|
TDC är billiga men jag vet inget om det bolaget. Jag skrev om mina bredbandserfarenheter igår, se signaturen.
|
Nöjd bredbands/ADSL-kund hos Telia i runt 3 år nu, aldrig några problem vad jag kan minnas. Förhoppningsvis kommer övergången till Telia i stadsnätet fungera lika bra om några veckor... ;)
|
Har haft Telia ADSL sedan 2000 (tror jag). Har inte varit många avbrott.
Glocalnet är däremot inget vidare enligt de få jag kommit i kontakt med som använt det. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson