![]() |
Funderar på att använda Apsis Newsletter Pro för att skicka ut kampanjer och nyhetsbrev. Frågan är var man ska vända sig för att köpa in ärliga epostlistor och då kunna välja inom olika specifika områden. Är det någon som har tips och vad det i så fall kostar i runda slängar att köpa in dylika epostlistor?
|
Det är själva utskicken som är olagliga om de sker till privatpersoner om de inte har godkänt att få reklam/nyhetsbrev från dig.
|
Det borde nog gå att köpa från alla dom där "vinn en mobil om du tipsar flest kompisar" sidorna. Och olagligt borde det ju inte vara då alla på listorna har godkännt att bli spammade när dom registrerade sig. :)
När folk använder sig av min sida så godkänner dom att jag får skicka nyhetsbrev och/eller sälja vidare deras emailadress till andra hemsidor som vill göra reklam (nej, det är inte en vinn-mobil-sida). Men jag har aldirg sålt några emailadresser så jag vet inte vad dom kan säljas/köpas för. |
I dom flesta lander sa finns det "list brokers" eller lijknande... ar saker pa att det finns i sverige Ocks... men kvaliten brukar vara darefter ocksa... basta sattet ar att skapa en egen medlemslista
|
http://www.par.se/templates/pages/Standard...Page.aspx?id=49
Jag har för mig att det kostar ungefär 5kr och uppåt per mailadress. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson