![]() |
Har någon några synpunkter på den här datorn?
http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd...1184516&node=83 Är den bra i förhållande pris <> kvalitet? Eller ska man titta på andra märken? Kanske någon har tips på en bärbar dator av ungefär samma storlek som erbjuder mer prestanda för pengarna? |
du får mer för pengarna om du köper macbooken, den vita. snabbare minne (700 vs 550), mkt bättre batterikapacitet, samma vikt, bättre pad, osx (värt mkt bara det) :), dvdr superdrive.. osv
bortsett från det så ser den rätt prisvärd ut. |
Jag tror jag föredrar en PC faktiskt, delvis av vana, men också för att alla program man har ska fortsätta fungera utan problem... men tack för tipset.
Om någon har några fler åsikter så är de välkomna, annars tar jag nog och köper den där... |
Citat:
|
Sitter ju bara 1gb RAM och en 40gb mindre disk i Macen?
|
Citat:
|
Fujitsu Siemens Amilo Pro inköptes till firman förra veckan, en riktigt söt maskin som är ytterst bärbar, det tävlas varje dag om vem som kan arbeta hårdast vid 17-snåret så alla andra går hem och den kan "lånas" med hem :)
Komplett modell är: AMILO PRO V3205 C2D 1gb ram, 120gb disk, 12" skärm (tror jag) och ett ytterst trevligt tangentbord, väger 1,3kg har jag för mig. Kostade strax över 10.000kr |
Har arbetat med VAIO och kan säga att det bara är skit.
Rekommenderar HP. |
Min 12" Lenovo tycker jag var prisvärd. 7905:- på Dustin inkl frakt. För det får man CD 1.83, 1 GB minne, 100 GB HDD, DVD-RW, BT, webbkamera, XP Pro. :)
Nåväl, jag tycker att Vaion ser rätt ok ut för pris/specifikation. Sen har jag aldrig haft nån Vaio, så jag bör inte uttala mig om kvaliteten. |
Verkar vettig, men lite trist med USB 1.1. Har själv funderat på en Vaio SZ4, lätt som en fjäder, brutal batteritid och verkar ha det mesta man behöver, fast den är inte billig..
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson