![]() |
Jag söker efter personer med intresse av att starta ett forum tillsammans med mig. Jag har en bra idé och med rätt personer i projektet tror ja att forumet kan bli mycket framgångsrikt. Det är tänkt som ett hobbyprojekt jag ska syssla med vid sidan om mina studier.
Vad idén är vill jag inte avslöja. Konkurrensen är mycket liten, och möjligheterna stora. Målgruppen är högstadie- och gymnasieungdomar. Det jag söker är: * Programmerare som kan koda ett forum. * Personer med vana av att driva webbplatser med vinstintresse. * Personer som vet mycket om affiliateprogram och hur man tjänar pengar på webbplatser. Det spelar ingen roll om du har allt jag söker, något utav det vi söker eller något annat än det vi söker men som du tror skulle kunna vara till gagn för projektet - skriv ett PM. Observera att jag inte söker efter personer som vill programmera forumet åt mig mot betalning. Vi delar på vinsten (enligt ök) och genomför projektet tillsammans. Ställ gärna frågor i tråden. /Oscar |
Tips: Använd ett färdigt forum och utveckla detta istället för att bygga ett från scratch.
|
Ska du modda grovt så skriv ditt egna... blir bara skit som du ska modda
|
Vanlig typ av tråd på Wn. Och här kommer det vanliga svaret: Vad ska Du göra?
|
Forumet finns redan i en tidig betaversion som ett phpbb-forum. Nu är kanske inte phpbb den bästa forummallen att använda, men jag bestämde mig ändå mycket tidigt för att inte nöja mig med något modifierat standardforum. Tids nog kommer förhoppningsvis forumet att bli så stort att en egenprogrammerad mjukvara blir en självklarhet och då är det lika bra att börja med det redan nu. Allt annat riskerar att ge besökaren ett oseriöst intryck.
Jag ska arbeta med marknadsföringen av forumet, administreringen av forumet, leta samarbetspartners och mycket annat. |
Ni som mailat får vänta ännu ett par dagar innan ni kan få svar. Håll ut!
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:42. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson