![]() |
Jag undrar vad ni här på forumet tycker är rimliga priser för domänerna hemtjansten.se/com? Har fått förfrågan från någon som är intresserad.
|
Beror ju helt på vem "någon" är... Ge oss lite mer info.
|
Denna någon är en person som företräder ett mindre vårdboende i södra Sverige. Deras verksamhet är inriktad på vård och omsorg. De verkar inte ha någon gigantisk verksamhet, men domännamnet är definitivt lämpligt för dem.
|
Börja med att be om ett bud kanske? Då vet du ju efter det om det är lönt att fortsätta diskussionen... Annars är väl inte domänerna värda mycket mer än vad man gör dem till.
|
Om du inte sitter på hemtjänsten.se/.com så har ju stora delar av värdet gått förlorat. Tycker jag.
|
Kan vara värt att kontakta ett företag som heter Attendo Care som är inriktad mot vård och driver äldrevård i större delen av Sverige.
|
Jag var faktiskt i kontakt med Attendo för knappt ett år sedan och hörde om de var intresserade, men det var de inte. Jag vände dock tillbaka till den nuvarande intressenten med ett pris på 10 000 + moms, men han tyckte inte det var intressant...
|
Citat:
10k är lagom. |
De har kommit tillbaka och vill bara betala 2000 kr
|
Nu har de lyckats sträcka sig till 4000 + moms. Ska jag ta det och vara nöjd?
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson