![]() |
|
he he vad skall man säga... slutade med att jag sökte efter saker jag inte sökt på förut?
|
Sånt där Flash-trams eller? Ser bara i svart bg i min über-Adblock-Plus-FF-v2.0.0.1
|
Hahah, samtidigt som man har något att titta på när man söker så kan man få sig ett litet skratt :)
|
grymt snyggt! alltid roligt med alternativ!
|
ja kreativitet och nytänkande skall berömmas och uppmärksammas även om denna sajt förmodligen aldrig kommer att bli någon utmanare till en "riktigt" sökmotor!!
|
Det är tydligen microsoft som ligger bakom http://en.wikipedia.org/wiki/Ms._Dewey Sökresultaten är ju inte av någon större kvalité...
|
Hummm......
Tänk till igen... Citat:
Sa man inte det om Youtube och liknade nya siter tidigare.. Gör om sidan: Börja med att besökaren får välja mellan 10 person att titta på medan de väntar. T.ex. ställ en av killarna i Chippendales som strippar istället, 1-5 million kvinnliga besökare direkt. Ställ Samanta Fox som strippa, 20 millioner manliga besökare .. o.s.v. Cool ide, tänk till igen.. // Lennart |
Underbart! Riktigt skön idé, och det verkar vara rejält mycket film som spelats in. Själv testade jag t.ex. att söka på "robot"..
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson