![]() |
I loopias senaste nyhetsbrev skriver dom följande:
Kostnadsfri MySQL-databas Vi kommer att inkludera en MySQL-databas i våra webbhotellspaket. MySQL är en väldigt kraftfull och effektiv databas, som fungerar alldeles utmärkt med t ex PHP och ASP. Vi kör vår MySQL-tjänst på dedikerade och väldigt kraftfulla databasservrar, med möjlighet till administration genom ett webbgränssnitt och en lokal MySQL-klient. intressant! Ända anledningen till att jag inte valde loopia som webhotell var eftersom inte mysql ingick som standard. |
Verkligen på tiden, då är det bara att vänta in nästa rea-kampanj då. :)
|
Väntade på att nån skulle skapa en tråd om detta. ;)
Kanske på tiden att Loopia kan bli ett riktigt intressant webbhotell... |
visst är det bra....lite anus är det att jag betalade för mySQL och statistik sista december :(
|
Citat:
hoppas loopia är lite snälla och stryker den avgiften :) |
De skriver även följande:
Blogg Vi kommer att introducera en riktigt smidig bloggtjänst i våra webbhotellspaket. En blogg brukar i regel vara en personlig hemsida/dagbok men den kan även användas av företag för att förmedla information till medarbetare och kunder. Undrar om det blir B-aktigt blogtjänst så som one.com nyligen lanserade eller om det kommer att finnas alternativ i kontrollpanelen att installera wordpress så som i cpanel? |
HAHA, beställde ett konto på julafton då det var gratis.
Men bra att de äntligen förstår att vi kunder vill ha databaser med i paketet. |
Enda anledningen till att jag valde JX istället för Loopia var bristen på databaser. En databas är fortfarande inte mycket men det är väl att se som okej i ett standardpaket..
|
frågan är om loopas databas kommer vara snabb?
jag har en community med 10 000 users, undrar om den går att hosta hos dom |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson